„Poduzetništvo: teorija i praksa“ knjiga je sveobuhvatnog pristupa teoriji i praksi poduzetništva čiji su urednici Zdenko Klepić i Iva Klepić sa Sveučilišta u Mostaru. Urednici su na 520 stranica obradili teme stanja poduzetništva i razvijenosti malih i srednjih poduzeća u Bosni i Hercegovini, definiranja malih i srednjih poduzeća, oblike organiziranja malog gospodarstva, poduzetničku infrastrukturu i institucije za razvoj poduzetništva te brojnih drugih pitanja vezanih za specifičnosti poduzetništva u BiH. Obrađeni su i pozitivni slučajevi iz prakse malih i srednjih poduzeća, agencije za računovodstvene usluge, obiteljskih poduzeća, dječjih vrtića te franšiza..
Zbog kompleksnosti tema i naglašene interdisciplinarnosti, uključili su brojne autore koji su eksperti u određenim područjima poput poduzetništva, menadžmenta, marketinga, financija, računovodstva i revizije, informacijskih tehnologija, ali i trgovačkog prava, zaštite okoliša i održivog razvoja.
Izdavač knjige „Poduzetništvo: teorija i praksa“ je Sveučilišna nakladnička kuća PRESSUM tj. Sveučilište u Mostaru.
Nova knjiga: Sveobuhvatan pristup poduzetništvu kroz teoriju i praksu Običan radio.